saras om min utmaning

Idag var det tänkt att jag och sara skulle tävla om vem som kunde vara utan facebook längst. ett uppdrag vi visste att båda skulle faila ganska snabbt.
så vi valde att skippa det helt.. men vi bestämde oss för att vi behövde någon annan utmaning.
såå.. vi bestämde oss för att börja göra uppdrag.
ett singelutmaning och en utmaning.
dagens 2 utmaningar var..
1. Svara på en kontaktannons - det gick sådär.. svara på en kontaktannons.. vi tänkte det måste ju finnas på nätet. så huxflux blev vi med på en dating sajt.. ehm.. ja det känns ju sådär va.. inte riktigt vad vi hade tänkt oss..
2. Gå till en bensinmack och tvätta någon annans fönster - jag körde en fegis variant.. åkte med madde till statoil och tvättade hennes ruta. men det var en utmaning i sig det med eftersom jag aldrig hade gjort det förr... och det var många åskådare där som iaktog mej medans jag stod där och skapade ränder på rutan.. men tillslut vart rutan finfin, madde var stolt över mej, hon har fortfarande aldrig tvättat en bilruta. dock råkade jag ha sönder grejen man skrapar med. råkade liksom skaka av den från skaftet :S sara var lite coolare hon. hon tvättade rutan åt han som jobbar på OK i björksätra.
får se hur det kommer gå imorgon :) dag ett lyckades vi ju iaf :)

Kommentarer
Postat av: sara

nu är jag besviken.. jag tvättade fan okkillens. minuspoäng till dig!!

2011-05-30 @ 23:22:18
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0