p-piller

Har testat cilest 28 i över två månader nu.. Är inne på min tredje månad.
och jag tror, är rätt säker på att dom inte är någe vidare för mig.. trots att det skulle vara dom "lindrigaste på marknaden".
Vet inte om det beror på pillrena.. men mittg sötsug är kraftigt mycket större än innan jag började. och min ångest har varit extrem. vet att jag är ganska ångest-laddad av mej.. men den senaste tiden har jag kunnat få ångest av att jag typ glömt bort att boka tvättid eller för att jag ätit för lite eller för mycket.
vem fan får värdens största klump i magen och jag är sämst känsla av att glömma boka tvättid när man inte ens från början hade mycket tvätt att tvätta..så man kan säga att jag istortsett har haft ångest över allt jag gjort och valt att göra / inte göra..slut på det nu för det är fan inte normalt någonstans och inte okej för den delen heller.
Så antingen blir det byta.. men till vad. eller så skiter jag i't.
va är det värsta som kan hända, att jag får oregelbunden mens igen... ooooh scary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0