När man har tråkigt

Stockholm/Göteborg?

Göteborg, mest för att madde ska flytta dit. och för att underbara tania bor där.. och för att lisseberg är bättre än gröna lund. 

Strand/Gräs?

Strand, strand, strand.. STRAND!!

Lägenhet/Hus?

Har bara bott i lägenhet så... men nån gång ska man väll försöka flytta till hus gissar jag på..

Cykel/Buss

Cykel ! älskar att cykla :) fast det är skönt att åka buss med

Läsk/Vatten?

Vatten, jag dricker inte läsk.

Bok/Film?

Både och.. är jag själv,bok. Är jag inte själv, film.

Blogg/Papper?

både och :)

Linda Rosing/Linda Skugge?

Rosing.. iaf om man tänker bokmässigt.. tål inte skugges böcker.. dom är.. tråkiga

Serier/Film?

Filmer ! hatar serier.. för man måste följa dom.och följer man dom inte hänger man inte med. jag följer dhw. men det är det enda. sen visst kan jag kika på massa serier. men filmer är bättre. tänk bara så bra det hade varit om dhw var en jäkla film istället, så hade man sluppit sitta bänkad varje tisdag

Landet/Storstan?

På sommarn skulle jag föredra landet.. iaf ett tag. tänk så mysigt att bara vara. tänk alla möjligheter som finns på landet. värsta friheten. men storstaden kanske lockar mer, för där blir man så anonym. och det är närmare till det mesta..

 


Kommentarer
Postat av: Jossa

haha ja det var väl det också, men jävligt varmt haha

2011-05-08 @ 11:40:00
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0