jobb

Kom hem från jobbet nu.. Sjukt jävla trött är jag.. har sprungit runt och yrat hela morgonen.
stegräknaren som jag flitigt använder visar redan dubbla steg mot för vad jag brukar ta om dagarna !! jag är fan trött !
men jag tror det gick bra. jag hoppas att det gick bra.
men det märks väll sen om det inte gjorde det.
dock lite små missar men dom rättades till ganska snabbt. typ som att man måste slå på kaffebryggaren för att kaffet ska vara varmt..
att man inte ska glömma bort att man har bröd i ugnen ;)
Kristian i receptionen höll mej sällskap större delen av morgonen, tur det.. annars hade det varit riktigt jäkla ensamt !
Nu har jag sprungit ner med tvätt. har säkert glömt hälften i lägenheten, men jag var så stressad. har bara ett par timmar kvar på tvättiden.
En kopp kaffe nu, eftersom jag inte druckit tillräckligt många än.. kan fortfarande räkna på bägge händerna. och idag känner jag att det kommer vara en missbruka kaffe dag.

Kommentarer
Postat av: Engla

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-10 @ 14:55:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0