is anybody out there, can anybody hear me, can anybody see me

1. Ta närmaste bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - Vad står där?

Svar: Min hyresvärd såg med ens tillintetgjord ut, som om han inte kunde fatta att han hade gjort sådär mot mig.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Svar: Ett badlakan

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Svar: oj.., eurovision semin i torsdags tror jag

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Svar: 09 (08.54 var den)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Svar: Ingenting efter som spootify hör till datorn, ska väll vara hjärnspökerna

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Svar: var ut med lite sopor

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Svar: facebook

8. Vad har du på dig?

Svar: Svart linne, fightstore t-shirt, svarta tights, blå strumpor

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

Svar: ja, jag drömde att det inte var försent
10. När skrattade du senast?

Svar: igårkväll

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Svar: tapeter, kan ju inte det här med att borrfa med betongborr jag inte :P

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Svar: Man ser väll konstiga saker hela tiden

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Svar: så länge man tänker på frågorna tänker man inte på annat

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Svar: ringaren i notredam, eller felon.. jag minns inte riktigt

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Svar: skulle ta körkort, köpa bil, köpa ett hem, ta med någon eller några underbara i mitt liv utomlands. spara, men spendera på det jag ville ha

16. Berätta något om dig som folk inte känner till.

Svar: jag är egentligen en kille ;) eller okej det kanske jag inte alls är. men det kanske lurade någon.?

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?

Svar: Att allt socker försvann, och att ingen visste om att socker någonsin existerat

18. Tycker du om att dansa?

Svar: Love it ! 

19. George Bush?

Svar: varför ska jag tycka saker om honom ?

20 - 21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Svar: en flicka lätt Docka, en pojke.. ehm.. jake jr såklart ;p

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Svar: Ja absolut

23. Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?

Svar: ey !, alltid lika kul att stjäla från han därnere

Kärlek till dom här skorna som jag absolut inte kan hitta någonstans.. men vill ha dom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0