Film med madde

Madde och jag har kikat på street warrior , den... sög.
vi trodde att det skulle vara... grym..
maddes och fias kommentar: usch! det var inget å hänga i julgranen. den var töntig, dåliga skådespelare, ingen snygging, fjantig helt enkelt, var som en super duper duper dålig kopia av blood and bones, se den inte ! rocky filmerna har mer action i sig än den här. den var fult filmat..ryckit och grejjer, påminde om en dålig serie typ smallville speciellt i början, förutsägbar, alla hade kunnat dött utan att man brydde sig (och då ska man veta att jag och madde brukar böla när vi ser filmer) vi ger den betyget ½ av 5 och den halvan ger vi generöst eftersom man fick ju faktist se blod. och eftersom vi hyrde den här filmen så fick vi köpa filmen baksmällan för 29:-, lätt värt det.

Kommentarer
Postat av: Annelie

haha, nej då, det kommer gå så bra så :), och jag kan sitta framför teven och berätta att jag känner dig :D

2011-05-24 @ 20:14:39
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0