burr i burr

allt känns lite jobbigare idag.
vilket jag visste att det skulle göra. men snart är det ny vecka.. då borde mina hjärnspöken lämna mej ifred.. kan man ju tycka.
idag så har jag och madde varit ute på en långpromenad. det var skönt. eller skönt och skönt. det var förbannat jävla kallt.
har ju vart burrigt hela dagen. fan ! jag som vant mej att bli bortskämd med sol..
sen tittade vi på ringaren i notredam. den är ju såå jäkla bra, kan ju erkänna att när jag var liten så var jag kär i quasimodo (eller hur man nu stavar hans namn).
nu sitter jag och slötittar på hockey, ryssarna mot slovakerna.
sara ska snart komma över och se klart felon med mej.sjukt bra film.
har även läst ut kinsella boken - flickan från tjugotalet - ångrar lite att jag läste ut den. den va ju så bra.. och nu är den slut. dags att börja på en ny en.. men nu har jag ingen kinsella kavr att läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0