bara

Nerver.
ätit frukost, nu blir det kaffe, packa, försöka lugna ner mig, kanske gå till princess och säga hej/hejdå till kerstin, kanske en till frukost där ?
uscha. jag mår illa :P Mina tävlingsnerver är jäkligt klena. Men jag ska försöka tänka på allt min tränare sagt till mej den senaste tiden. Just nu känns det som att jag är jävligt nöjd om jag pallar halva matchen, eller ännu bättre om jag lyckas gå oavgjord.
jag är som sagt alldeles för duktig på att snoka om jag får för mej det, och det är inte jättesmart av mej kanske eftersom jag är lättskrämd..
jennie bestämde sig tillslut för att inte tävla,  men däremot så har hon lovat att få mej att tagga till ;) det kommer ju bli skoj.
nu väntar kaffekoppen !!
måste hitta ett sätt att hantera mina nerver, för hur kul jag än vet att det kommer kännas efteråt, så får jag sån jäkla ångest nu... jävla fegis fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0