torsdag

tvättar just nu, det är fan inte kul.
och jag hatar verkligen tvättmaskinerna och torktummlaren här. dom är verkligen från stenåldern.. tvätten blir fan aldrig torr. men jag hoppas åtminstone att den blir ren !

tänkte ta en promenad sen. skönt. hoppas solen håller sej kvar bara :P och köra slut på min mage lite. den är fortfarande helt uppblåst. jag vet inte vad det kan bero på.. men har mina misstankar.
snart dags att börja ut och springa med, längtar tills det är bar mark. helt sjukt. trodde aldrig jag skulle längta efter att gå ut och springa.
har dock jävligt med ångest över uteplatsen.. den är inte den finaste och för varje dag smälter snön bort mer och mer. jag vill verkligen inte se den utan snön.. den är inte speciellt fin, nej.

men nu ska jag springa ner i tvättstugan igen och hoppas att maskinerna har gått klart. vill bara bli klar med skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0