torsdag hela dagen

har spenderat dagen med sara. eller först jobbade jag - tysken som brukar bo på hoteller har kommit tillbaka.. undrar hur många veckor han stannar. och undrar hur jag ska undvika honom under den tiden..  kan han inte jobba i tyskland istället.. eller åtminstone bo på ett annat hotell? ne nu kanske jag är elak, han är säkert jättesnäll.. men han skrämmer mej.

iaf... tvättat har jag också gjort. sara var så gullig och kom hit. vi (hon) gjorde pizza. smaskens..
sen tog vi en promenad hem till min pappa, för att ta in lite post eftersom han bor på Åland nu. Rotade fram lite glass ur frysen som vi kunna mumsa på, dock lite kallt med glass nu..



en sak som är bra med att ha en pappa som bor på Åland är att det är betydligt lättare att få tag på god havregrynsgröt.. eller god och god. Ätbar havregrynsgröt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0