söndag

har varit en sjukt lång morgon !
sjukt jobbig dag på jobbet. men kerstin är helt underbar att jobba med. och marcus som har stått i disken i helgen har också vart sjukt rolig att jobba med. plus att han idag räddade mej lite haha, fan skyldig han för det :P
han fick nämligen ut tyskenb från frukosten.. som var riktigt jävla pain in the assssssssss idag..
och även hans kompis ?? va fan jag vill bara att dom ska jobba färdigt och åka hem till tyskland igen eller byta hotell. orkar inte med dom ! men nu är helgen över iaf.. alltså själva jobbandet.
och jag har helt seriöst träningsvärk i armarna... benen är helt slutkörda och min rygg har i stort sett kollapsat.. det känns jävligt bra att vara ledig imorgon !
men sen börjas det igen :P

nu blir det en lång härlig dusch för att få bort baconstanken och äggröran som lyckats hamna i håret.. mm fint, just nu känner jag mej som en frukostbuffe..

nästa veckas jobb, tis-fre (+ ev. sön)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0