små stressad

känner mej lite småstressad idag.
har nyss vart till affären och handlat en massa.
snart kommer emma, jag måste hinna städa supermycket idag.. eftersom mormor och morfar kommer och då lär det glänsa ungefär.. vilket jag tyvärr aldrig får det att göra :P

en massa smågrejer som måste göras som jag inte kan skjuta på längre.
helst av allt hade jag bara legat i en säng nu invirat i ett mysigt täcke och bara haft det bra.
men nee.., måste fixa. Jäkla skit ;P

fast jag hinner självklart med att slänga in meningslösa blogginlägg.. kan hitta på dom minsta ursäkterna för att ta en städpaus på fem minuter... mest hela tiden. ganska duktigt att jag kan lura mej själv så jäkla bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0