skor



ett par gamla favoriter. men jag kan inte använda dom nu för dom är helt söndergådda. och jag tror inte det går att klacka om dom ens bara för att dom är så jäkla söndergådda.. om man tittar noga ser man att hela klackengrejen är borta.. och själva skruven sticker fram.. men den är söndergådd den med..
hmm
dom ser jäkligt fula ut på bild.. det lär jag ju säga. men jag älskar hur dom sitter på fötterna. helt underbara.
tror jag ska slänga dom.. men det svider lite. jag vill ju fixa till dom.. men det går ju som sagt antagligen inte.. och det känns inte som att jag kommer ta reda på det heller.. och eftersom jag försöker sluta vara så sjukt jävla beroende av  skor så borde jag kanske slänga..

...överväger fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Roger

Jag som tyckte Mia var besatt av skor..haha :)

2011-03-17 @ 16:58:35
URL: http://www.metrobloggen.se/rogmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0