ner på stan en sväng

var ner på stan ensväng eller ner på stan jag bor ju för fan på stan.. okej. jag gick utanför dörren en sväng.
Lämnade papper på arbetsförmedlingen eftersom jag måste vara duktig ibland.

sen gick jag raka vägen till crispin. lite shoeshopping sådär. Hittade ett par skitfina diskreta skor.. inte mitt vanliga val av skor då jag gillar när dom ser totalt crazy ut.. typ gula skor.. ja det ser crazy ut.. men jag gillar när skor syns.. dom här är mer såna skor som inte syns. klacken är också betydligt lägre än vad jag brukar köpa. känns som att dom här kommer bli riktigt sönderanvända av mej i vår. älskar dom redan för att do är så diskreta.
inte ett öre la ju ut på dom heller. eftersom jag så snällt har fått presentkort där.
sen gick jag upp till hemmakväll, dock inte för att köpa godis. Även om det lockade.
Utan för att hämta ut ett paket från h&m. det innehöll 3 par byxor och ett par skor.. oops.


Känns inte alls som att jag ramar in mig på marina-temat nuförtiden... båtoga pumps.. beiga, korallröda och marinblåa byxor - typ hur billiga byxor som helst.. och jag kunde inte välja färg ;P


mina diskreta skor, tack för dom :)




Kommentarer
Postat av: emma

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article8710422.ab

2011-03-16 @ 09:13:44
Postat av: sandra

var gärna med och tävla i min blogg om du känner för det! :)



http://sajohansson.blogg.se/2011/march/tavling-3.html#comment

2011-03-17 @ 13:46:07
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0