film med sara

sara är här nu. vi ska kika på remember me. riktigt bra film.
sara har inte sett den, så jag kan offra mej :)

var ju på hc idag. haha snacka om att alltid ta ut det värsta i förskott.. var inga fel alls med mej. frisk som en nötkärna typ.
träffade ju axxe med, shit.. den flickan. fan jag vill bara ta hand om henne. banka lite vett i henne. hon kan inte hålla på som hon gör. och speciellt inte som hon gör.. eller man kanske ska säga .. som hon låter andra göra.
hon måste ta tag i sitt liv. jag ger fan inte upp om henne, jag vill inte det.

träffade RD (vill inte skriva namnet, men en annan flicka från min ub-tid) hon var så jäkla goo då på den tiden. även fast hon förstörde sig själv sjukt jävla mycket även då.. hade inte sett henne på sjukt många år. och helt plötsligt stötte jag bara på henne på stan. shes fucked up. hon hajjar ingenting. ögonen är totalt mörker.. helt borta i nån annan värld. surt när det händer. jag fattar verkligen inte hur man kan välja den vägen.. jag gör fan inte det. den finns inte ursäkter nog som gör det okej att välja den "enkla" vägen.

aja återgå till filmen nudå kanske. :P



uppdat.
hahahaha visst filmen är fan sorglig filmen igenom och helt ärligt så kanske det kom ett par tårar när jag såg den första gången. men sara var påväg att börja grina redan i första scenen. i mitten grät hon, och i slutet var hon förstörd. Hon gillade filmen, mycket. Hennes kommentar är : 5 av 5 toasters :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0