en semla vore ju inte helt fel



har fått jobbscemat för nästa vecka.
Tis-Sön.
vidrigt mycket folk nästa helg. Men det ska funka :) jäkligt skönt att jag ska jobba helg. blir ju fler timmar än vardagarna. så det känns bra.

Men nu tänkte jag springa eller a gå ut i solen och ta en promenad till ica. köpa mej en semla.. smaska i mej den. aa det lät som en bra idé.
kanske handla hem lite mat när jag ändå är där.. Men semla är det viktigaste.. för hur mycket jag än försöker sköta min diet så är inte idag en dietdag.. det är för fan fettisdagen den ska firas ! woohoo !

alex post kom precis.. (ja vi har ju inte bytt hyreskontrakt än) h&m.. fan va sugen jag blev på att öppna och kolla. då måste ju jag ha fått min idag med.. borde kanske ringa. vi kan ju faktist ta varandras eftersom bägge får den :P så då kan jag öppna.. ringer nog först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0