Dag 31 - Världens bästa minne

.. jadu, jag tror jag fortfarande väntar på det :P
jag har många bra minnen.. men bästa minne ? det ska ju skilja sej lite ur mängden då tycker jag ? och jag kan verkligen inte komma på något bästa mina som bara -pang- dyker upp i huvudet på mej.

När jag flyttade till UB i nian, det var ett sånt där ögonblick då jag kände att fyy fan va det här är rätt, fyy fan va det här är bra. och det var det. det vände på hela mitt liv. jag blev en ny människa, en gladareprick på jorden.träffade världens underbaraste människor, vi blev en stor familj. männiiksor jag alrig hade kommit i kontakt med om det inte vore för ub..

men att det är världens bästa ?? njae eftersom brottningen har betytt minst lika mycket för mig. och av ganska mycket samma anledning :)

när jag fick killen jag gått och varit kär i sen jag var en liten unge ?? ja det är också ett sjukt bra minne. eller jag vill att det ska vara det. men just nu känns det bara som att jag slösade bort jobbigt många år.. försöker att inte tänka så. han är en bra kille, typ..men inte rätt för mig.

alla stunder med mina systrar och vänner.
alltså jag har sjukt många bra minnen dessvärre viseversa med. Men jag väntar fortfarande på mitt bästa minne. det som kommer blow my mind :)

under tiden får jag nöja mej med en massa underbara minnen haha :P och ut och skapa mej mitt bästa kanske ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0