Dag 26 - Mitt drömbröllop

haha jadu.. för ett bra jäkla tag sen hade jag detaljerat kunnat skriva.. men nu? haha

jag har inget drömbröllop, ett bröllop ska skapas genom två personer.. men jag skulle ju kunna gifta mej med jake gyllenhaal kanske. jag vet att han vill ha mig ;P han har bara inte hittat mej än..

den dagen jag gifter mej, om jag ens någonsin gifter mej så... så då skiter jag fullständigt i vad jag har på mej för kläder,om det är stort eller litet.. okej jag vill ha riktigt snygga skor på mej ! det är viktigt.. det är nästan viktigare än vem jag gifter mej med ;)
skulle kanske vara till havs eller i någon sunkigt svettig träningslokal. jag tvivlar på att jag vill gifta mej i en kyrka..

ne det här med drömbröllop känns inte så super aktuellt i mitt liv. däremot hoppas jag att någon av mina systrar gifter sig snart så att jag får gå på bröllop ;) kanske tillochmed få bara brudtärna .. emma och paulina.. gift er för fan !


jag emma och palle på mammas bröllop -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0