allt är saras fel bara så att ni vet ! ;D

åhh va trökt det går med min städning..
kan ju inte påstå att det är skojjigt.
skyller på sara om det inte blir rent här hemma odag ;) eller kanske inte men..
hinn var iaf förbi en sväng och underhöll mej lite med sina historier :) .. så jag var ju tvungen att göra en paus från städningen..
har iaf vikt all tvätt, kan ju vara bra innan jag får mer tvätt att vika imorgon tänkte jag..
och jag har diskat.. mycket mer än så har det inte blivit..
förutom lite meningslöst plockande.
men jag tänkte försöka hinna med lite mer nu i väntan på att jennie ska sluta jobbet och komma och plocka upp mej i farten för lite träning :)
hoppas fan inte att ryggen strejkar helt idag. den känns inte okej någonstans just nu. men köper lite smörj till den imorgon så ska jag nog må finfint på lördag iaf :)



vill tatuera mej snart !! tänker tatuera mej snart.. ska lätt ha en marin kompass !!




Kommentarer
Postat av: Annelie

haha, ja, det ska jag börja göra :D. Fan, nu har jag en twix i bilen som bara ligger där. Är så sugen på att gå ut och hämta den :P. Men ska försöka låta bli. Men då får du har din gottisdag på lördag nästa vecka så vi kan äta grädde och såna där vad de nu heter :P. Glömmer jämt bort vad fan dom heter! Ååh, vad jag längtar tills nästa helg :D

2011-03-24 @ 22:01:15
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0