4 asiatiska Fior

Har haft en riktigt lång och rolig natt med alex.. ja vi funderar på att försöka sova snart.. borde ju kanske kunna sova mer än en timme då?

vi har haft en riktigt lång nattg som sagt. och knäppt en massa (övertrötta / kaffe-får-mig-att-tro-att-jag-är-pigg) kort.. riktigt kul har vi haft..

och lite lustigt är det att jag lyckades se ut som asiat på fyra bilder i rad.. utan mening. ja jag kanske inte var nån snygg asiat direkt men..


kines fia


thai Fia


Japan Fia

alltså.. jag blev tvungen att ta bort den fjärde bilden.. det finns fan gränser med hur mycket man får bjuda på sej själv.. och föresten såg jag inte ut som en korean utan som pomperipossa eller kanske häxan (eller vad hon är) i hans och greta..

Korean Fia (Alex storfavorit.. hmm undrar varför.. jag som blev så fin )

Usch.. ja jag vet. jag måste sova. snart åtminstone.. innan vi blir ännu värre.


uppdat. okej kanske inte seer riktigt asiatisk ut.. tror det var mer i nat n'r vi hade sjukt kul åt det mesta..
men jag är ju verkligen vacker haha, jag tror fan inte ens mamma skulle hejat på mej om hon såg mej gå omkring sådär ute.. det är illa. riktigt illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0