Words I never said

så fruktansvärt trögstartad idag känner jag. sovit länge. gick inte upp fören klockan tio. käkade frukost och sen har det inte hänt mycket mer än så.
Går runt och tänker alldeles för mycket, lägger alldeles för mycket energi på ingenting. eller ingenting kanske man inte ska säga, men saker jag inte kan påverka.
Försöker fokusera på det jag vill och borde fokusera på, men det är inte lätt. måste få bort dom här hjärnspökerna på något sätt, vill inte vara mittimellan.  Jag älskar min mamma, jag älskar mina syskon, jag älskar min mormor. varför är det såhär !!??
just ja.. köpte en navelpiercing för ett par dagar sedan. va ju typ 1,5 år sedan jag tog ut min. men det var bara trycka i den. visst, det var inte så bara, det hade växt ihop rätt rejält. men det va ju ett ankare ;) känns lite ovant sådär :P
aja som sagt.
igår var sara här på förmiddagen. vi gjorde egen risifrutti, typ. det vart helt ok.
en del råsis, kokt såklart och två delar lätt vaniljyoghurt
dagens träning var grappling. Jag joggade ner till klubben (joggade även hem efter träningen, men det kändes som jag joggade i slow motion då) riktigt jobbigt träningspass.körde en snabbuppvärmning ute på parkeringen. sen körde vi sparkar inne, sen fick jag kramas 10*3 min, alltså annelie du som är brottartjej.. tänk dej att brottas 10 minuter utan att bli avblåst eller resa på dej en enda gång.. och sen göra det 3 gånger. det är jobbigt.
försökte köra lungt. det vart lungt ibland och inte lungt ibland. har fått läxa att skriva ner allt jag inte tyckte gick bra.
igår kväll så kan jag ju även nämna att jag satt och mumsade lite naturgodis och riskakor för mig själv. det var gott ! hade sånt sötsug, så jag känner mej endå duktig att jag åt det jag åt istället för en påse godis. för det ska jag ju försöka låta bli så länge som möjligt :)
aja nu börjar nog solen komma på min uteplats med hoppas jag. för jag vill ut och sola !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0