100 frågor, tidsfördrivande att göra, långtråkigt att läsa

1. Hur gammal är du om fem år?
27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
facebook, där bor ju alla mina vänner ;)

3. Hur lång är du?
174 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
the good girl

5. Vem ringde du senast?
sara

6. Vem ringde dig senast?
Ana

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
okej, tack då ska jag skiclka det idag :) , av madde

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms, hatar att prata i telefon

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma?

i onsdags

11. Vilken ögonfärg har du?

gröna

12. När vaknade du i dag?
runt nio

13. Vilken är din favoritjulsång?
julen är här

14. Vilken är din favoritplats?
träningslokal.. eller vatten

15. Vilken plats föredrar du minst?
platser där det finns snö

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
om tio år bor jag i linköping och har två barn tillsammans med jake gyllenhaal (eller en likvärdig) lever ett aktivt och hälsosamt liv.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
verkligheten

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
sjukhus skjortan jag tvingades ha på mej igår

19. Hur stor är din säng?
180*210

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?

7

23. Hur många landskap har du bott i?
ett

24. Vilka städer har du bott i?
Sandviken

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor

26. Är du social?
nej

27. Vilken är din favoritglass?
twister

28. Vilken är din favoritefterrätt?
pannacotta och ris a´la malta

29. Tycker du om kinamat?
Jorå

30. Tycker du om kaffe?
kaffe med mjölk

31. Vad dricker du till frukost?
vatten och kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?
japp, viktigt ;P

33. Kan du spela poker?
Ja äger på poker

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja, ibland iaf

35. Är du en beroendemänniska?
ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
japp, eller känner och känner..

37. Vill du ha barn?
japp, men kanske inte i min dags situation

38. Kan du några andra språk än svenska?
nej, eller jag kan säga hej på engelska ;P

39. Har du någonsin åkt ambulans?
mm, igår för nacken och huvudet ?? förstår fortfarand einte varför.. och en gång för några år sen då jag fick en panikattack och slutade andas så en maskin fick göra det år mej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, sjö, bassäng.. kalla det va du vill, VATTEN!!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
skor

42. Äger du dyrbara smycken?
ja, men det känns lite fel att använda dom nu.. dom har lite för mycket minnen

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
dhw - som har säsongsuppehåll nu, skönt

44. Kan du rulla med tungan?
ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
dom som vågar bjuda till

46. Sover du med gosedjur?

nej

47. Vad har du för ringsignal?
En tråkig signal som bara blev

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nej

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
soffan

50. Flirtar du mycket?
nja.. andra tycker det, men jag skulle nog säga lagomt :P

51. Kan du byta olja på bilen?
självklart  !

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
kroppens signaler

54. Läser du dagstidningen?
nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
när jag åker med madde

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rockklassiker

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
chefens mobilnr

59. När var du i kyrkan senast?
Väldigt längesedan

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Mattias ;) haha ne men, ehm... sture, saknar han, väldigt glad att jag gick på hans begraving och tgräffade hans fina familj.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
3 nätter

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

sara, genomgoo tjej. hon gjorde min dag värd igår !

63. Vad lyssnar du på just nu?

meilissa horn

64. Har du varit med i tidningen?
Ja

65. Vad är det konstigaste du ätit?
lera?, klubba med fimp?, body lotion?, tigerbalsam?, diskmedel?

66. Vem såg dig naken senast?
jennie

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Blå och rosa, lyx att ha två :P

68. Hur imponerar man på dig?
när man kan saker :P

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
ingen

70. Har du någon piercing?
öronen och naveln

71. Din största vinst?
att jag hitta något att brinna för, och härliga vinster på mattan och så.....

72. Civilstånd?
flörtar.. kanske dejtar.. ehm jag vet inte vad jag ska klassa det som, men ehm.. tiden får utvisa vad det är jag har halkat in mej på. men jag kommer iaf ha en mysig och trevlig fredag :P

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facaebook, mailen, bloggen

74. Är du fåfäng?
nee., men ibland kanske

75. Ångrar du någonting du gjort?
ångestfia, ångrar mycket, men ser framåt

76. Hur gammal är din pappa?
49

77. Vilket är ditt drömjobb?
att hjälpa ungdommar som har det tufft eller hamnat snett att hitta något att brinna för

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
flytta till linköping

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
katter, hundar, fåglar, eremitkräftor, ormar, ödlor, grodor, minigris undrar om jag glömt nå..

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
jag äter godis just i skrivades stund, jag hatar mig själv för att jag inte kan träna just nu, jag har extremt bra koll på min ekonomi trots att jag är oduglig på att hålla mej ifrån onödiga smköp

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta

82. Sverige när det är som bäst?
soligt

83. Kan du åka slalom?
nej

84. Vad har du ätit i dag?
lunch buffe och godis

85. Vad har du för utbildning?
hotell

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
nacken kanske..

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
armarna, rumoan, nästan, brösten, magen ja listan kan bli lång

88. Vilken är din bästa egenskap?
envis

89. Vilken är din sämsta egenskap?
envis

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
jude law och jake gyllenhaal tycker jag nog att jag vill kalla historiska :P

91. Saknar du något?
ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
ja andras

93. Vad gör dig ledsen?
mycket :P

94. Vad gör dig glad?
det mesta

95. Har du varit gift eller förlovad?
jag har varit förlovad en gång, men vi kom inte riktigt till giftemålet

96. Vad ska du göra i helgen?
åka till åland ochäta massa glass

97. Vad är det knasigaste du gjort?
det får ni se på tv snart :P

98. Vad har du för laster?
jag är baktung :P haha ne men socker kanske

99. Vem är din förebild?
har nogmånga

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

titta på film och städa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0