uppdrag dag 4 - Pang

gåragens uppdrag gick inte så bra.
första uppdraget var att fixa en blinddate åt den andra.
sara har fixat en blinddate åt mig, men inget bestämt datum än. jag vet inte vem han är och han vet inte vem jag är. jag är rädd :P
jag lyckades dock inte fixa någon blinddate, men jag jobbar på det. hon måste ju fixa en främmling att gå på bio med så vi har båda en "rest"uppgift.
andra uppdraget var egentligen jävligt lätt. men man glömde ju totalt bort det hela hela tiden.
vi skulle ropa "PANG" varje gång vi tittade på en klocka. ehm vilket man kanske ropade 23% av alla gånger man kikade på klockan, så big time fail på den.
men  vi är nöjda och glada endå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0