tisdag

vaknat nu, suttit och haft ett viktigt samtal via telefon påmorgonen.
ska iväg på ett möte snart, måste skynda mej lite. sen tänkte jag försöka skynda mej förbi björksätra med, hälsa på alex en sväng och hämta ut ett paket som legat på ica alldeles för länge nu.
sjuk träningsvärk i ryggen, hoppas jag, borde iaf vara träningsvärk, men satan ! körde med alldeles för tungt på träningen igår.
igår hade jag en bra matdag, så ska försöka mej på det idag igen. känns stressande att ätta med två timmars mellanrum bara för att veta att jag får i mej det jag ska. känns som att det är det dagen går åt till.
en träning idag blir det med, sista hårda passet innan SM som är  helgen.
tänk att varje gång jag nämner SM så knyter det sej i magen på mej, scary !
Nu vet jag iaf att jag får garanterat två matcher. för jag har anmält mej i 60+ och öppna viktklassen, skulle vara lite läskigt om ja får möta någon som väger typ 55kg som piskar skiten ur mej.. ne just ja. jag ska ju vara den som gör det :)
Madde ska åka ner till halmstad på lördag och hejja på, känns riktigt roligt ! saknar henne !
men nu måste jag ta tag i den här dagen så jag hinner med allt smått som inte står med här också.
fick nu veta att jag ska på ett till möte kl 13 med, åh hur ska jag hinna med allt ??

Kommentarer
Postat av: Emma

Önska jag kunde komma å hejja på dig! Du får tänka på mig i soliga Hamstad när jag jobbar hela helgen, å jag håller tummarna för dig! Å hoppas på att det blir repris på tv! :)

2011-06-29 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0