slashase

shit va slut jag var igår !! dagen gick och gick men fan inte fick jag nå mer energi för det inte. låg på sparlågan hela tiden, och den gick inte att öka.
träffade cissi på förmiddagen vilket jag är väldigt glad för, sen varvade jag hem och sol tills det var dags för träning.
först lite teknik, sen ett kettlebellpass, som jag med nöd och näppe lyckades ta mej igenom tror jag. fyy satan. var så slut, så trött, så djävuldskt svettig !!
stapplade hem hoppade in i duscha, sen mötte jag upp sara på ica, sen satt vi och kikade på förra årets postkodskampen. fyy fan va pinsamt det här känns. men vafan, man lever bara en gång och då ska pinsamheter vara en stor del av det.
hade trevligt sällskap :)
nu har jag vaknat, ska äta frukost. den här dagen kommer gå fort, varva städ med sol,ev. träna, träffa jennie , ut och äta med mman, sen slöa ? fint :)

Kommentarer
Postat av: Norea' ☆

Sv: Sandviken :) Hurså, var du där?

2011-06-11 @ 11:32:00
URL: http://nonnoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0