orkar inte med att ha ont, jag har inte tid med det

när jag vaknade idag var det enda jag kunde tänka på träning.
jag har missat så otroligt många träningspass, ångesten bara knöt sig i magen.
där låg jag, tog mej knappt upp ur sängen, totalt mörbultad. snart skiter jag i smärtan, jag kan träna med den. men då kommer jag inte bli bättre.
men det suger, det suge3r så jävla mycket !!
om 2 veckor ska jag på sm, sm i sw, en idrott jag utövat i mindre än ett halvår, jag behöver varenda träning för att veta vad jag ska göra, tänka på och undvika.
jag hatar det här ! men eftersom det inte var nå värre med mitt huvud och eftersom det bara är musklerna som krånglar i ryggen så borde det väll bara vara att ignorera smärtan och kötta på med träning ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0