One day too late

ehm, ja idag har det varit en lång morgon för min del. vaknade första gången redan klockan 7 men förmådde mej inte att kliva upp ur sängen.
helt ärligt så hade jag nog inte vaknat riktigt fören klockan var runt 15. japp sant sant.
så nu är det dags att ta tag i dagens uppdrag som sara och jag har, vi har två stycken lätta idag igen ;)
tänkte även cykla förbi mamma en sväng.
och ikväll är det tänk att jag ska gå på bio med en främling. lite jobbigt sådär.
väntade enda tills för en stund sedan att verkligen bekräfta att vi skulle gå.. så han kanske inte hinner se det. ? man kan ju hålla tummarna. jag tycker det är jobbigt med främmande människor.
det pågår även sms terror på min mobil nu.. har gjort det i några dagar. men ja, va säger man ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0