måndag morgon

var ju inte bara hemma och slappade totalt igår.
träffade även mickis, vi tog en promenad, sen slutade vi upp på min uteplats och fikade.
skit längesen somjag träffade henne, eller a förutom dom gånger vi stött på varandra och stått och småpratat.
på något sätt saknar jag nog alltid henne ibland medvetet och ibland omedvetet.
enda från dagis har vi ju känt varandra, och nån gåång där i 4-5 års åldern vart vi riktigt bra vänner, när vi gick i 1-4:an blev vi ännu tightare, i 5-6:an var vi oskiljaktiga och under högstadiet var vi samma person och sågs helt seriöst antagligen typ varje dag efter skolan.
men sen kom gymnasiet och vi valde olika linjer, och varje dag vart mer sällan tills typ aldrig.
men igår träffades vi och satt och pratade. jag fikade mer än vad jag borde men.. jag gjorde det med nöje :)
sara kom förbi påkvällen och vi kikade på burlesqe. den är fan riktigt bra. sen kröp vi till kojs.
nu är jag vaken, tvättar.
sara sover så jag försöker vara tyst. så mycket som hon har snarkat kan väll inte tangent knappning väcka henne ? hoppas inte iaf, så hon får sova ut lite :)
ska försöka städa lite idag och greja.. och såklart träna.
ja så var vi inne på den här veckan då.
tiden har gått så snabbt... världens deg i magen av att tänka tanken. allting flyger bort från mitt huvud så fort jag försöker tänka på det, jävla äckliga nerver !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0