god morgon

satan så galet trött jag är !! inte sovit många timmar i natt alls. men lätt värt det, får snåla på energin idag och sova exta länge ikväll :)
klev upp vid sex och gjorde frukost till mej och sara, klev upp då eftersom sara började jobba klockan sju.
hon sov över hos mej igår, eftersom det blev ju lite sent.
det började med att vi åkte och badade, hon,jag och jocke. riktigt skönt var det i vattnet. och när vi skulle tillbaka så tyckte vi att det kunde vara kul om sara körde en bit (den biten som det var ut till vägen) men det slutade med en massa motorstopp. men vem är jag att säga nå, jag vågade ju inte ens sitta i förarsätet.
förbi donken där det blev glass och kaffe, blev även en glass för min del, hade ju haft en bra matdag så jag lyxaed till det lite.
vidare hem till mej där vi kollade på svinalängorna, riktigt besviken blev jag på filmen. jag var redo för en riktig tårframkallande film, men den lyckades inte ens framkalla en rysning. va var det som var så hemskt med den där ? ja förutom en sak, hennes bror. men annars ?
ska väll försökna vakna till lite nu, läsa lite, ta det lungt :) bara njuta av att idag är idag

Kommentarer
Postat av: Emma

När ja såg den här på bio så var det en som sa " Tänk om det var såhär i verkligheten". Så sjukt att folk blundar för det..

2011-06-29 @ 10:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0