Dagens uppdrag - check

1. Skriv, köp en stor godispåse och hör av dej till mej 07*16****1 (fast riktiga nr förstår), på en hundralapp som du sedan handlar något för.

Färdig ! var iväg och handlade lite mat på ica :) så nu är min hundralapp i omlopp. fårjag nån gång tillbaks den så tänker jag fan behålla den så att den inte är ute på vift igen. men det lär ju kanske inte hända.
2. Om jag bara hade en dag kvar att leva vad skulle jag då göra?

Ehm ja helt ärligt så skulle jag nog lägga mej ner och gråta bort dagen i sängen. isolera mej totalt och bara må dåligt. men det känns lite trökigt, så jag väljer ett annat sätt.
först och främst så skulle jag dygna. alltså får jag ju 24 timmar på mej. jag skulle äta allt gott jag någonsin vart sugen på. träffa så många av mina vänner som bara var möjligt (känns lite egoistioskt att träffa dom dagen innan man ska dö hmm?) jag skulle köra ett stenhårt svettigt pass, jag skulle slänga på en rulle med jake gyllenhaal i huvudrollen, skulle gå till mamma och fika, spendera 4 timmar på tåg för att ta mej till linköping och träffa emma, skulle givetvis få med palle på det tåget med. skulle snabbt springa över till fonus och fylla i vita arkivet som dom sen skulle hitta på vardagsrummsbordet, ta med mej några vänner (som troligtvis följt med ner till linköping) och flyga över till rhodos ta en drink och ligga vid havet, och kanske stöta på en trevlig grek.
3. Ta reda på närmsta 10 vänners födelsedagar

Madelene ravstis - 24 november (1989)
Sara Olen - 27 september (1989)
Ana tache - 28 februari (1989)
Alexandra Johansson - 14 februari (1990)
Kajsa selinder - 1 augusti (1990)
Eva bergström - 6 maj (1966)
Emma hedqcist - 1 december (1986)
Jennie Rääf - 18 juni (1989)
Annelie Rosenson - 1 september (1988)
Paulina hedqvist - 22 januari (1985)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0