Dagens uppdrag - blir kanske flera idag

dagens två uppdrag kanske blir flera.
för vi ska nämligen bara skriva idag.
så uppdrag nr 1:
vad ska det stå på min gravsten ?
Fia HedQvist
11.3.1989 - 4 .7.2083
She found something to fight for



2. lista upp 10 saker som är bra med att vara singel
1. Större plats i sängen
2. Toalocket är alltid nere ;)
3. Självständigheten
4. Disken och tvätten blir mindre
5. Mer egentind
6. Mer fokus på andra saker såom träning i mitt fall
7. Inge onödiga bråk
8. Man kan göra sjuka men roliga singeluppdrag tillsammans med Sara
9. Flörta med andra singlar
10. Mina skor behöver inte slåss om platsen med andra skor





se hur det går för sara här

Kommentarer
Postat av: sara

jag gillar din lista ja!! ;) jag älskar dom här uppdragena!! XD

2011-06-06 @ 16:25:57
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0