baksmällan 2

har kommit hem från gävle nu.
höll helt på missa min date med mr. främmling.
satt och väntade på bussen hur länge som helst. som tur va var det en gubbe där med som ringde, bussen hade tydligen blvit inställd. så dom fick skicka en taxi..
nu kanske många vet att jag typ är världens fegaste människa (vilket jag jobbar på att förändra) så sara var också med. men vi skulle inte låtsas om varandra på bion. sitta på olika rader och ja ni vet..
men jag är ganska säker på att han såg oss komma inpratande på bion.. hmm han sa ingenting men.. och då tänkte vi inte på det.
han hade redan köpt biljetter när jag kom dit, men jag vägrade låta honom stå för drickat. lite kan väll jag också få lägga ut. men det va jättegulligt av honom. i början satt vi mest och pratade filmer, vilket kändes mest naturligt eftesom vi var totala främmlimgar som skulle se en film.
filmen var underbart bra !!!
efter filmen tog vi en liten promenad (vilket känndes grymt stressande eftersom saras mamma skulle hämta oss vid bussen och min telefon var död) men jag tänkte att ja kan väll ta en buss, jag vela ju inte direkt bara få super bråttom. han bjöd hem mej men då kände jag att jag vart tvungen att avböja lite vänligt sådär. måste ju faktist hem i bra tid :P
så han gick med mej till bussen där sara satt och väntade, men vi sa inget till varandra. men tillslut vart vi ju tvugna att upptäcka varandra. kändes lite smådumt sådär,men.
han var jätte trevlig och vi malde på rätt mycket båda två, lustigt jag brukar inte ha så mycket att säga.
sen åkte jag och sara hem tillsammans med hennes mamma.
så nu är det uppdraget slutfört, gå på bio med en främmling (och sara har klarat uppdraget gå på bio själv) nästa gång kör vi vise versa och vi har redan tittat ut en film :P
usch känns elakt att säga att han var ett uppdrag. tur att han inte frågade hur jag kom på iden att skicka det plötsliga mailet till honom, hade blivit jobbigt.
och jag tycker ju att Bradley Cooper är sååå jäkla ögongodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0