Älskar dej systeryster

idag hade vi en liten möhippa för min fina syster emma.
det började med att vi åkte hem till ida(anitas dotter), (jag, rebecka och lisbeth, anita och hennes andra dotter linda), hos ida var ida, palle, idas johan, emmas johan och helt evetande emma, när vi kom dit stack killarna och vi började pyssla till emma med en gul klänning, hulahula halsband, tiara och en riktigt ehm fin sminkning.
här har hon precis fått reda på att hon ska spela in en låt, inget stoppar oss nu. vet inte vad hon tänkte där, men det var nog bara panik.
hela gänget
min nevösa syster :)
förberedelser
vi andra fick gå över till andra rummet, fast hon ropade tillbaka mej, hon vela hålla mej i handen och vara där som stöd. låten som skulle spelas in är nämligen en låt hon och jag har sjungit alldeles för många gånger tillsammans :) så jag fick stå där och mima medans hon sjöng :) hon var så modig tycker jag ! världens blygaste tjej, blygare än mej, mer ångestladdad än mej, och att göra det här var så otroligt modigt av henne !! all creed !
lite fika på det
tummen upp ! alla riktigt stolta över emma :)
sen fick vi andra sjunga in körandet i låten, då fick emma chansen att skratta åt hur nervösa vi blev.
sen blev det ica maxi i falun där emma fick springa runt och fråga folk om äktenskapsråd
sen blev det att vi åkte hem till Linda där vi åt mat och fikade. Emma fick även svara på frågor som vi fixat uhop i ett häfte (eller rättare sagt, som palle hade fixat ihop i ett häfte) och även göra ett tesp på "hur mycket hon visste om oss" emma är den enda som vet allt om mej, troligtvis mer än vad jag själv vet, och garanterat mer än vad hon hade velat veta, min underbara emma !
har varit en jätterolig dag och jag önskade att den inte skulle ta slut, visst dagen är inte slut, men nu är jag hemma igen.
och jag är så stolt över emma att hon gjort allt vi sagt åt henne idag ! tror inte allt för många hade vågat. speciellt inte utan alkohol inblandat :)
nu väntar vi med spänning på att låten ska mixas och bli färdig,spännande ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå gu va roligt! :D Ofattbart att min Emmis ska gifta sig! Glad för hennes skull att hon äntligen hittat en bra kille!

2011-06-25 @ 18:50:41
URL: http://inevidljivi.blogspot.com/
Postat av: Emma

Vilken otroligt underbar dag! Jäklar vad ni hade fixat! Ni är helt underbara! Jag är så rörd för vad ni har gjort! <3 Så snygg jag var!! :P

2011-06-25 @ 21:36:14
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

haha fan vad kul!! :D älskar när folk gör så stora grejer!



tack Fia, för din kommentar :D vad glad jag blev!

2011-06-26 @ 20:38:37
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0