2 till utmaningar idag blev det

Drick ett glas vatten samtidigt som du sitter ner och kissar

Besviken var ordet. Tänkte eftersom det var en utmaning så borde det ju vart en utmaning, typ bli nån slags kortslutning i systemet eller nå :P
Men det var ju som vanligt..bara lite mer törstsläckande..
Gör en lista med de 5 främsta sakerna du vill, och ska ändra med dig själv

1. Min självkänsla -  det finns inget värre än när andra tror på en men man inte kan hitta den känslan själv. Och       varje misslyckande känns som en undergång. Orkar inte ha ångest över småsaker som inte borde röra mej i         ryggen ens. Och jag orkar inte gå tunt och vara en fegis, jag vill bli av med mitt smeknamn FF (fegisfia) en           gång för alla
2. Mina tänder - har alltid haft otroligt dåliga tänder, svaga som fan, många lagningar finns det i dom, därför            dricker jag aldrig läsk. jag tänker därför någon dag byta ut varenda tandjäkel i käften, jag vill våga le som alla      andra, men jag kan bara inte göra det.
3. Mina matvanor - Dom går verkligen i vågor. När jag planerar vad jag ska äta, detaljerat, vad, när, vart osv. så     äter jag bra och rätt.. men när jag inte hinner eller lättare sagt tar mej tid till det så glömmer jag maten och blir     lätt sötsugen, vilket jag även blir när jag äter bra men har lättare att stå emot. jag vill ha mina 3+3 mål om           dagen. och jag vill inte äta godis. nå sött en gång i veckan. men inte godis.. nå egen bakat. inte godis + bra           mat. det kan jag klara av
4. Min kropp - Jag vill och tänker bli synligt vältränad, magrutor, snygga armar, rygg, ben, nacke ja i helhel vafan     ! jag tränar ofta och regelbundet. Ju mer jag jobbar (och vilar när jag ska), desto mer kommer resultaten.
5. Mitt uppskjutande - skjuter ofta upp saker till dagen efter. ta tag i det på en gång så slipper jag det sen. hur           svårt kan det vara?
hur det går för sara kan ni se här

Kommentarer
Postat av: sara

kan ju nästan klara av allt ju!! allt utom tänderna kanske.. de andra ska vi fixa du och jag!! ;)

2011-06-06 @ 23:34:23
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0