Så länge jag andas hoppas jag.

egentligen så borde jag sova lite till. men ska ju upp snart så kanske är lika bra att hålla sej vaken och lägga sej i bra tid inatt ??
jobbade första natten idag, introduktionsnatt. gentligen ska man ha tre sånna men för min del blir det bara en. kan jobbet och distriktet. så egentligen kanske jag inte ens hade behgövt den här natten. men det är alltid lite roligare att jobba två :)
ska jobba två söndagar åt honom innan jag kör igång i 5 veckor (mån-sön) + några till söndagar efter det. lätt värt det ! kommer vara sjukt trött under tiden, men det är fan riktigt bra konditionsträning att dela ut morgontidningar. + att man får ju betalt för det ;)
igår var jag hem till mamma, har vart mycket mamma nu på senaste tiden. men det känns bra att prata med henne.
+ att det finns inget bättre än att mysa med världens bästa ziggy, någon gång kommer jag kidnappa honom, risken finns.
hann även med att säga hej till alex en liten sväng på stan.
efter det så träffade jag sara, vi åt pizza ;P finns bara en pizza jag tycker om. och den finns på verona. det måste vara ägg på pizza, borde finnas nån slags lag på det. för utan ägg på pizza så kanske det är bland det äckligaste som finns.
drack även cola... vilket inte har hänt på jag vet inte hur länge. det var gott.. riktigt gott. men det får inte hända igen !
sen gick jag och la mej jättetidigt för att orka med natten.
kan ju säga att jag vart väckt ett  X antal gånger och tillslut hade jag kunnat dampa sönder totalt !!

Kommentarer
Postat av: Jossa

såg inte helt fel ut med pizza!



btw så saknar jag dig. Men nu är det bara 2 veckor kvar :)

2011-07-11 @ 16:25:00
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0