Postkodkampen 2011 del 3 Mariestad - Timrå

ja nu har det ju redan vart men ändå liksom..
okej nu kanske jag egentligen inte behöver erkänna, men jag trodde verkligen att Mariestad skulle ta hem den här matchen..
fast frågan är nu när jag redan har sett det.. skulle skulle nån av dom haft nån chans mot dom andra lagen som redan har varit ?
aja det åtestår att se om 2 veckor.
nu alltså, linköping, vilhelmina och timrå i semifinal.
heja Linköping :)
och nästa vecka är det dags för sandviken - kalmar haha. nefyy fan vet inte om jag vågar se det ens.. var jobbigt nog i slutet av programmet att se klipp från nästa veckas avsnitt.. och nää.. jag missade inte pucken.. jag missade vattnet.. eller alltså jag försökte hamna i vattnet men huvudet hamna på pucken ;p
och äntligen fick jag reda på vad vårat lag kallas... det är vi som är hurtbullarna ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0