min dag

Är man nå trött då !
har fortfarande inte tagit powernapen som jag tänkte så fort jag slutade jobbet. sitället blev det hem till mamma en sväng.
sen cyklade jag hem och kollade på andra deltävlingen i postkodskampen för tredje gången. helt insane vad snabba dom där vilhelmina var i hinderbanan ! måste ju vara snabbast av alla ?
aja hitills linköping och vilhelmina i semi.. man vill ju ha lite koll :)
jobbade 12 timmar inatt till idag. började 02 till 14, först en jäkla promenad och dela ut morgontidningar, måste ha missat typ en 10 lådor, oops. men det är ganska lite för att gå första gången endå.man har inte vant sej med lådorna och trappuppgångarna och då blir det lite missar sådär..men mamma fick iaf sin tidning (+ kanske en till)
sen efter det var det bara att trampa vidare direkt till hotellet och sätta igång med frukosten där. hann klart i väldigt bra tid så jag kunde öppna frukosten lite tidigare än jag hade behövt.
yonna i receptionen hade inte så mycket att syssla med så hon var med mej i köket hela tiden, eller vi satt mest i matsalen och drack choklad och te.
bjöd även över kajsa på lite frukost :) var trevligt att hon vela komma förbi.
men nu ska jag ta min efterlängtade powernap, sen en sväng in i duschen och efter det ska jag träffa kajs igen :) bara min powernap håller och inte blir en över-natten-sovning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0