lite halvdöd sådär

så jäkla trött !!!
trodde eller a jag höll på somna på hotellet idag.
vet inte alls om jag förberedde allt jag skulle till imorgon, var heölt slut i huvudet.  (är)
men nu är det bara hälften av mina superduperjobbiga dagar kvar.
sen är det bara ett jobb igen ett litet tag.
tog en powernap när jag kom hem. 2 timmar. skönt.
ska nog sova vid 6-7 igen.
har haft en soft bra dag hemma, alex kom förbi en sväng med min post.. inge rolig post alls, men viktig..
vika lite tvätt och diska snart innan sängen kallar igen.
igår kväll blev det lite sent.. dumt kanske, men värt det ändå.. för jag tror jag kanske börjar tycka om någon.. eller tycker om gör jag såklart.. men det börjar kanske växa lite.
kommer rädd fia ta över och fly snart kanske ?
aja.. just nu kikar jag iaf på tool academy på tv11 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0