jobb !

nu har jag arbetat klart för dagen :)
tidningar + hotell.. 11 timmar. imorgon och på söndag väntar 12 timmar.. alltså 24 timmar kvar att jobba den här veckan.
sen blir det bara tidningarna nästa vecka (hoppas jag) eller jag kanske ska jobba istället för kerstin, hon ringde och ev att jag kan hoppa in.. måste bara se hur jag mår om ett par dagar :P
har hunnit med att duscha, ska väll försöka borsta ur mitt toviga hår med.
tänkte sova ett par timmar.. men... det blir inte så.. ska nämligen träffa C :)
sen ikväll bär det av till järbo där jag ska kika på postkodkampen med jennie och hennes familj. nervös som satan är jag ! :S
sen försöka få ett par timmars sömn innan 12 timmars passet, jag är dödsdömd :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0