Härligt med lite jobb !

ska in på hotellet och jobba på frukosten imorgon. egentligen ska jag inte jobba då det bara är 41 gäster imorgon, är det över 50 får jag rycka in. (men är ju lite minre folk under sommaren) men imorgon ska jag få hoppa in endå då att jag får vara med när den "som alltid jobbar" beställer varor så att jag får lite haj på vad som ska beställas, av vilka, hur ofta, och få lute känn på hur mycket..
jävligt svårt det där tycker jag, att försöka räkna ut hur mycket som kommer gå åt.
för nästa tsdag är det jag som kliver in istället för henne när hon går på semester, då är det jag som kommer jobba mest på frukosten. typ hela tiden förutom måndagar och varannan helg ?!
så kan ju säga att det känns förjävla skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0