Fredag

igår har jag haft en toppen dag ! somnade dock vid sju imorse... skulle vara på rececentrum halv elva.. klev upp tjugo över tio. fick äntligen träffa Lina, eller Ireliah som hon numera lyssanar till. Har inte träffat henne på ungefär 4 år !!!!! gick i samma klass som henne på högstadiet, iaf under den tiden hon fortfarande gick i skolan :)
Hon fick åka till sandviken över dagen, så jag var jätteglad att hon vela träffa mej just :) det blev fika på maragoni där vi satt och pratade ihjäl varandra lite :) sen gick vi förbi not nakd och hälsade på mickis (också gammal klasskompis) sen blev det kanske en vi kikade in på selmas och åt en glass, eller jag åt en glass, hon å sallad. Han inte med så mycket mer än så men vi hade en heldag med massa massa prat, och vi lovade varandra att det inte får gå fyra år innan vi ses igen. fan, vi hade verkligen varandra när vi var mindre. än av dom få människor som faktist förstårsej på mej, och jag henne, .. till en viss del iaf. Saknar henne redan <3
Kamera skygga Ireliah

Sen blev det ju såklart att kika på postkodskampen ! sara kom förbi och kikade med mej. Linköping - Uppsala. Jag tyckte att det var spännande att se, hade vart lite roligare om man slapp alla postkodsdragningar med magdalena graaf hela tiden men det är ju lite därför det ens går.. det är ju inte ett program som hade gått runt annars. men jag tycker att det var skoj som fan att se, och jag tycker att det var ännu mera skoj att Linköping vann ! kan man stolt flytta ner över sen ;)
Och kom igen, han Kristoffer eller va han hette.. ja ? nog fan smälte man väll lite ;)

Och för ovanligehetens skull vart jag sugen på vin ! ja så det blev en liten utgång. Alex kom förbi, sara lekte skomakare, vi gick till åttan där det var massor av skoj människor för en gångs skull, fast vakterna är alltid mina favoriter ! blev en mjölkdrink där med, självklart toppad med en massa grädde. Sen träffade vi en person som Alex typ avskyr mest i världen, vilket visade sej vara han som gör mitt jobb så jäkla roligt på morgonen. charlie kom ocksåtill åttan.
sen blev det tydligen vi fyra, och nån.. ja va hette han nu då.. hmm ja en till kille som jag inte minns namnet på som gick vidare hem till mej där vi satt och pratade och lyssnade på musik.
jag och alex antog även en utmaning..man ska tydligen spy om man dricker 1 msk salt och 1 msk socker samtidigt. något med ph-värderna bla bla bla. ja tydligen så har folk gjort det. man måste ju motbevisa saker ibland.. och ingen av oss spydde. hmm ? fast det var kanske det vidrigaste jag någonsin har provat. fyy satan hatar smaken av salt ! usch ! jag saltar ju inte ens min mat !
men jag hade en sjukt rolig kväll, om vi räknar bort äcklet som var på oss hela tiden med sin standarsreplik. - ni kan få vodka, whiskey..,pizza......pengar? ..
Nä tack !
men som sagt en sjukt rolig kväll ! vill ha en igen snart ! men ne det blir inte nå me det inte, börjar jobba i natt sen jobbar jag varje dag (förutom 2 måndagar och kanske typ en eller två helger) fram till september. natt och morgonjobb. jag kommer att vara stendöd !
och den där sista är nån stackare som kommer inse att hans kamera är full av bilder på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0