finns inga ord

fyy fan va trött jag är.
nu ska jag snart sova. ska bara hoppa in i duschen, sprita mina koppor och sen sova.
ska upp och jobba inatt, först dela ut morgontidningar, sen jobba på hotellet. så det blir 2-2jobb och jag är redan helt slut.
jag har stressat alldeles för mycket den senaste tiden, det har hänt alldeles för mycket för att jag ska kunna gländjas åt saker jag är såotroligtlycklig över.
men just nu går det bara inte. har för mycket skit som ska fixas och göaras och lösas. jag vet inte hur och jag vet inte närjag är klar. men det tar all min energi.
det är ingenting jag kan skriva om här.
skönt iaf att jag har hunnit vila ett par timmar här hemma.
men som sagt, dusch nu sen sova.
och grattis vilhelmina till semifinalsplatsen i postkodskampen.. nu alltså, linköping och vilhelmina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0