Dag 5 - 10 saker du verkligen uppskattar

1. Mina vänner och min familj

2. Att jake gyllenhaal blivit en berömd skådespelare, annars hade jag ju aldrig kanske sett min blivande man ?
3. att det finns toalettpapper, det kanske viktigaste i mitt liv ?
4. det jag uppskattat mest just nu under en tid är att min tränare roger lagt ner så otroligt mycket tid på min träning, jag uppskattar att han vågade tro på mej, fast jag själv aldrig gjorde det.och det får mej att vilja våga tro.
5. jag uppskattar (tyvärr) att det finns alltid dom som har det sämre, men helt ärligt.. tänker man så.. och även, kan dom kan jag.. så finns det en viss uppskattning i det.
6. Jag uppskattar cyklar, det gör livet någorlunda smidigare sådär..
7. jag uppskattar att jag aldrig behövt uppleva att någon närstående dött (peppar,peppar,ta i trä) , min lärare och typ gammelfarmor/morfar räknas inte riktigt som närstående.
8. rinnande drickbart vatten direkt ur kran. helt ärligt.. det är lyx ! tänk bara när man är utomland (beror såklart på vart) men oftast måste man köpa vatten på flaska. viket innebär att man alltid måste köpa vatten och ha med eftersom man inte alltid annars kan dricka vatten när man vill..
9. jag uppskattar att det finns kameror, en liten makapär som förlänger minnen man kanske annars hade glömt bort. nog för att dom viktiga minnerna alltid stannar, men dom kan förstärka dom
10. skor, tänk vad obehagligt det hade vart att alltid gått barfota, speciellt på vintern. burr !

Kommentarer
Postat av: Roger

Fyran tyckte jag var bäst..snällt skrivet :)

2011-07-12 @ 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0