Dag 11 - Dina 5 favorit skådespelare


1. Jake Gyllenhaal - Grymt duktig skådespelare, helt klart den snyggaste skådespelaren, och min blivande make, så det är klart att han är med på listan.

2. Ryan Reynolds - jag gillar dom filmer jag har sett med honom, han är kanske inte egentligen bland dom bästa.. men man blir alltid på litre bra humör när man ser filmer med honom :)
3. Dakota Fanning - Hon är grym ! Bara 17 år men helt klart den bästa kvinnliga skådespelaren som existerar !
4. Amanda Seyfried - Jag gillar mestadelen av hennes filmer, och hon är så fin att titta på så filmerna höjs redan där.
5. Channing Tatum - det händer alltid mycket i filmerna han får vara med i. Och ögat klagar ju inte det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0