Dag 1 - 15 fakta om dig själv + en bild

1. Jag måste ha något att göra, annars blir jag jättelat
2. Jag irriterar mej på världens småsaker, som när folk knaprar på något.. då måste jag helt enkelt också knapra     på något för att inte gå till attack
3. Jag är en beroende människa, jag blir beroende av det mesta
4. Jag tycker att banan är bland det godaste man kan äta
5. Jag samlar på disney klassikerna, jake gyllenhaal och Jude law filmerna
6. Det finns inget bättre än att ha genomfört ett svettigt träningspass, iaf inte när man väl är klar.
7. Jag sjunger förjäkla falskt
8. När jag får starka känslor för någon får jag panik och fegar ut innan jag vet vad som hade kunnat blivit. och om     någon annan hinner få starka känslor för mej innan jag får det för dom så tappar jag helt intresse
9. Min favoritfärg är blå.., för den som har missat det.
10. Jag hatar att vila.. så imorgon blir det att träna !
11. Jag har någonting för "båtiga" saker
12. jag trivs bättre i vatten än på land
13. en önskan jag har är att en dag skriva en bok
14. jag är inte rik, men jag önskade att jag vore
15. jag hatar att prata i telefon, får hjärtklappning och svettattcker när jag inte vet vem det är som ringer eller om jag ska ringa någon jag inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0