världens finaste



Idag har världems finaste lämnat oss, för att springa och leka med syskon och föräldrar i vovvehimmlen. Och även för att träffa en massa nya vovvar han kan bli älskad av.
Han kan vara stolt över allt han gjort i livet, blivit älskad av alla, lärt upp lilla ziggy allt han kan, varit duktig på utställningar, varit årets bragdhund och så mycket mer.
Jag vet att du har det bra nu. Och snart kommer jag att acceptera det och ta in det. Men nu är det min tid att sörja. Vila nu Ozzy, det är du värd. Efter ett liv där du gett mer än vad du någonsing krävt.
Jag ÄLSKAR dig !

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för fina ord och tankar, ja det kommer att ta tid att sörja ozzy, han var speciell. en cool kille helt enkelt. puss puss

2011-01-19 @ 16:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0