Jag saknar dej Ozzy, fast jag ännu inte har sagt farväl



Imorgon...
jag klarar inte ens av att tänka tanken.
Men imorgon är det försent. Ska förbi mamma sen. Jag ska säga hejdå till en mycket kär familjemedlem.
den 28 februari skulle han ha fyllt år. Men den får han inte fira.

Han ÄR så vacker, han ÄR så fin, han ÄR så snäll och har alltid varit lugn. Varför ska han behöva vara så sjuk? Jag har bara bra minnen av Ozzy, jag vill inte säga hejdå. Men jag är ändå glad att jag får chansen att hålla om honom en sista gång.
Och kanske se hans svans vifta en sista gång om han har tillräckligt med kraft för att göra det.

Och till dej ozzy, hej då. Jag kommer snart och kramar om dej. Jag kommer att sakna dej. Jag vett det här är för din skull, för att du ska slippa lida. så jag hoppas att du träffar en söt vovve i himlen som du kan spendera din tid med, för dej kommer dröjja innan ziggy kommer upp till dej. Det tänker jag aldrig tillåta. Jag älskar dej Ozzy !

Kommentarer
Postat av: emma

Fina Ozzy, du fick mig att stå ut med min allergi för jag kunde inte motstå att klappa dig. Du ska inte lida. Ha det bra i vovvehimelen!

2011-01-18 @ 15:46:09
Postat av: mamma

hejsan, gumman,tack för de fina bilderna och dom fina orden. han är nu idag (19/1-11) i sin hundhimmel, tillsammans med sin mamma och pappa och några syskon. han kan springa omkring på gröna ängar och bara mysa. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå :)

2011-01-19 @ 15:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0