Torsdag

idag..
hade praktik som vanligt. var otroligt trött och seg när jag klev upp.

efter praktiken så kollade jag på en skitfilm och läste ut en bok innan jag träffade Madde.
Vi tittade op film "Remember Me" sjukt sorglig ! jag grät ! väldigt fin film 5 av 5 får den av mej.

nu sitter jag och väntar på att sticka till träning. blir brottning. jennie ska köpa skoter idag så hon ska inte till MMA:n. så då väljer jag brottningen idag. får ta igen MMA nästa vecka :)

älsklingen ringde. han är på affären. jag sa att han skulle köpa nå gott till ikväll. typ risifrutti eller nå. behöver nå gott och lite småsött i magen. har ingen energi kvar den här veckan känns det som :P



Jag vill ha en sån här keps !! vart hittar man dom ?? + shortsen, så snygga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0