söndag

idag borde jag ha skrivit. har slappat, städat och tvättat hela dagen. så brukar mina söndagar se ut.
men inte idag.
Idag har jag jobbat, sen kom jag hem och hade huvudvärk och satt vid facebook dom närmaste timmarna medans daniel satt med några vänner och såg film.
passade på att lägga upp massa bortglömda bilder på facebook.
gjorde en veckohandling.
men något jag inte kan förstå... varför har alla affärer alltid slut på lätt kesella på söndagar?? alltid slut. City gross, ica maxi, willys och coop. ??

nu ska jag kika minuten innan det är dags att sussa. sen upp tidigt tisigt imorgon för att jobba själv för första gången. nervöst. tänk om det inte blir någon frukost till gästerna.

???? vart är du på söndagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0