Onsdag

dagen började med arbete/praktik. Det gick över förväntan lär jag ändå säga. skötte jobbet, men med lite tårar emellanåt. Chefen stod och tröstade mej när jag inte kunde hålla tillbaka tårarna. Tidigt i morse så fick nämligen Ozzy (efter nästan nio år) somna in och vandra vidare till ett nytt liv. ett liv vi inte kan ta del av. en andra sida.

efter jobbet så blev det en liten fika med alexandra, för min del så blev det en kopp varm choklad. pratade även lite med mamma då och hörde hur det var med dom där hemma. hon är så stark mamma. hon är så mycket starkare än vad hon själv förstår. Hon både sörjer och sköter ändå allr runtikring. Power!

blev en lunch med madde på viking med (visste att jag borde hållt mej till deras sallad) vi tog pasta bolagnese. inge vidare den inte. flottig, smaklös och inge ketchup eller ost !! va fan ??

Och vid ett tog jag mej till gymmet med inga-lill (kollegan). där vi körde på en stund. lite sådär lagomt slö i kroppen.
passade även på att sola en kvart innan jag gick hem. (en kvart var nog dumt eftersom jag inte solat på så länge.. känner mej lite smått bränd).

Nu tänkte jag snart pallra mej upp på benen och gå till mamma en sväng innan jag ska träna nybörjartjejer i brottning.



köpte en ljusstake idag. köpte den på önska. tänkte att det kunde vara mysigt att tända ett ljus för Ozzy. Blir mysigt på kvällen. Jag vet att daniel kommer tänka lika mycket som jag å honom varje gång ljuset är tänt. (men just nu tänker vi på honom mest helatiden).
Tänkte att det kunde vara lite fint för honom att veta att vi skänker en tanke till honom.
Och ska jag säga en sak... jag berättade för Ozzy igår att jag skulle köpa den här för honom;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fint <3 Kram på dig!

2011-01-19 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0